Kupnja

Kako postupiti pri kupnji putem internetske trgovine Pabex? Vrlo je jednostavno.

Zajedno ćemo pregledno proći svaki mogući korak vaše kupovine. Ovdje ćete saznati sve potrebne informacije o tome kako postupati u svakom koraku kupnje. Naš cilj je maksimalna udobnost za kupca! Uvjerite se sami.

Registracija

Registracija u našoj trgovini nije obavezna i jednako možete kupovati i bez nje. Međutim, preporučujemo vam ovu opciju kako biste si olakšali unos podataka. Nadalje, registrirani korisnici mogu koristiti posebne pogodnosti, poput popusta i sličnih.

Kupnja proizvoda

Po dolasku na stranicu pabex.hr potražite proizvod koji želite kupiti i kliknite na gumb dodati u košaricu. Prije nego što ga dodate u košaricu, ne zaboravite odabrati željenu količinu. Prilikom kupnje proizvoda pažljivo pročitajte opis i specifikacije.

Na kartici proizvoda pronaći ćete više opcija za olakšanje vaše kupnje:

  • Pratiti proizvod – odaberite cijenu po kojoj ste spremni kupiti, ako proizvod dosegne tu cijenu, bit ćete prvi obaviješteni
  • Postavite pitanje – u slučaju nejasnoća o proizvodu kliknite na „postavite pitanje“ i pošaljite poruku
  • Povezani proizvodi – kupite dodatnu opremu koja odgovara vašem proizvodu
  • Slični proizvodi – pronađite alternativu za proizvod

Košarica

1. Ako ste u košaricu dodali sve što vam je potrebno, imate mogućnost provjeriti sve i po potrebi nešto dodati. U košarici možete unijeti promotivni kod (ako ga imate) i nakon toga ćete vidjeti konačnu cijenu vaše narudžbe.

2. U sljedećem koraku odaberete način na koji ćemo vam dostaviti narudžbu i kako ćete za nju platiti. U okviru dostave nudimo dostavu izravno na adresu ili na mjesto preuzimanja koje odaberete. Više o načinima dostave pronaći ćete OVDJE. Narudžbu možete platiti na tri načina. Detaljne mogućnosti plaćanja pronaći ćete ovdje. Naša trgovina se temelji na sigurnosti prilikom plaćanja karticom, a platna je brana certificirana PCI DSS.

3. U posljednjem koraku košarice ispunite podatke za dostavu i klikom na gumb POŠALJI NARUDŽBU S OBVEZOM PLAĆANJA vaša kupnja je završena.

Informativni e-mailovi:

Komunikacija je za nas apsolutni prioritet, stoga ćete o svakoj promjeni biti obaviješteni e-mailom.

  • Zaprimanje narudžbe - informacija o zapisu narudžbe u našem sustavu
  • Potvrda narudžbe - obvezujuća potvrda o slanju vaše narudžbe
  • Potvrda o plaćanju - u slučaju da ste platili online, očekujte e-mail o uspješnom plaćanju
  • Obrada narudžbe – Vaša narudžba je u obradi i uskoro će biti poslana
  • Poslana narudžba – Vašu narudžbu smo poslali dostavljaču, možete je pratiti
  • Spremljena narudžba - U slučaju Paketomata i ParcelShopova obavještavamo vas da možete preuzeti svoju pošiljku
  • Dostavljena narudžba - Nakon dostave bit ćemo zahvalni ako ostavite povratne informacije putem Heureke ili Googlea

Odstupanje od ugovora

Ako vam isporučena roba ne odgovara i želite je vratiti, možete odustati od ugovora unutar 14 dana od preuzimanja pošiljke bez navođenja razloga. Bit ćemo zahvalni ako nam navedete razlog kako bismo mogli poboljšati naše usluge i ponuditi vam alternativu. Obrazac za odustajanje od ugovora pronaći ćete OVDJE.

Napomena: odustajanje od ugovora unutar 14 dana ne odnosi se na tvrtke!

Reklamacija:

Naša internetska trgovina pridaje veliku važnost prodaji proizvoda visoke kvalitete. Međutim, ako se pojavi neki tvornički nedostatak, prilikom reklamacije trudimo se da postupak bude jednostavan i brz. Reklamaciju ćemo riješiti najkasnije unutar 30 dana (obično manje).

Postupak reklamacije i obrazac za reklamaciju pronaći ćete OVDJE.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz