Kako postupiti pri kupnji putem internetske trgovine Pabex? Vrlo je jednostavno.
Zajedno ćemo pregledno proći svaki mogući korak vaše kupovine. Ovdje ćete saznati sve potrebne informacije o tome kako postupati u svakom koraku kupnje. Naš cilj je maksimalna udobnost za kupca! Uvjerite se sami.
Registracija
Registracija u našoj trgovini nije obavezna i jednako možete kupovati i bez nje. Međutim, preporučujemo vam ovu opciju kako biste si olakšali unos podataka. Nadalje, registrirani korisnici mogu koristiti posebne pogodnosti, poput popusta i sličnih.
Kupnja proizvoda
Po dolasku na stranicu pabex.hr potražite proizvod koji želite kupiti i kliknite na gumb dodati u košaricu. Prije nego što ga dodate u košaricu, ne zaboravite odabrati željenu količinu. Prilikom kupnje proizvoda pažljivo pročitajte opis i specifikacije.
Na kartici proizvoda pronaći ćete više opcija za olakšanje vaše kupnje:
- Pratiti proizvod – odaberite cijenu po kojoj ste spremni kupiti, ako proizvod dosegne tu cijenu, bit ćete prvi obaviješteni
- Postavite pitanje – u slučaju nejasnoća o proizvodu kliknite na „postavite pitanje“ i pošaljite poruku
- Povezani proizvodi – kupite dodatnu opremu koja odgovara vašem proizvodu
- Slični proizvodi – pronađite alternativu za proizvod
Košarica
1. Ako ste u košaricu dodali sve što vam je potrebno, imate mogućnost provjeriti sve i po potrebi nešto dodati. U košarici možete unijeti promotivni kod (ako ga imate) i nakon toga ćete vidjeti konačnu cijenu vaše narudžbe.
2. U sljedećem koraku odaberete način na koji ćemo vam dostaviti narudžbu i kako ćete za nju platiti. U okviru dostave nudimo dostavu izravno na adresu ili na mjesto preuzimanja koje odaberete. Više o načinima dostave pronaći ćete OVDJE. Narudžbu možete platiti na tri načina. Detaljne mogućnosti plaćanja pronaći ćete ovdje. Naša trgovina se temelji na sigurnosti prilikom plaćanja karticom, a platna je brana certificirana PCI DSS.
3. U posljednjem koraku košarice ispunite podatke za dostavu i klikom na gumb POŠALJI NARUDŽBU S OBVEZOM PLAĆANJA vaša kupnja je završena.
Informativni e-mailovi:
Komunikacija je za nas apsolutni prioritet, stoga ćete o svakoj promjeni biti obaviješteni e-mailom.
- Zaprimanje narudžbe - informacija o zapisu narudžbe u našem sustavu
- Potvrda narudžbe - obvezujuća potvrda o slanju vaše narudžbe
- Potvrda o plaćanju - u slučaju da ste platili online, očekujte e-mail o uspješnom plaćanju
- Obrada narudžbe – Vaša narudžba je u obradi i uskoro će biti poslana
- Poslana narudžba – Vašu narudžbu smo poslali dostavljaču, možete je pratiti
- Spremljena narudžba - U slučaju Paketomata i ParcelShopova obavještavamo vas da možete preuzeti svoju pošiljku
- Dostavljena narudžba - Nakon dostave bit ćemo zahvalni ako ostavite povratne informacije putem Heureke ili Googlea
Odstupanje od ugovora
Ako vam isporučena roba ne odgovara i želite je vratiti, možete odustati od ugovora unutar 14 dana od preuzimanja pošiljke bez navođenja razloga. Bit ćemo zahvalni ako nam navedete razlog kako bismo mogli poboljšati naše usluge i ponuditi vam alternativu. Obrazac za odustajanje od ugovora pronaći ćete OVDJE.
Napomena: odustajanje od ugovora unutar 14 dana ne odnosi se na tvrtke!
Reklamacija:
Naša internetska trgovina pridaje veliku važnost prodaji proizvoda visoke kvalitete. Međutim, ako se pojavi neki tvornički nedostatak, prilikom reklamacije trudimo se da postupak bude jednostavan i brz. Reklamaciju ćemo riješiti najkasnije unutar 30 dana (obično manje).
Postupak reklamacije i obrazac za reklamaciju pronaći ćete OVDJE.